FAQ

1. Jak wygląda płatność?

Jeśli zdecydujesz się na projekt gotowy, przy jego zakupie zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę internetowych płatności i poprosimy Cię o wykonanie przelewu. Automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz e-mail z gotowym projektem.

Przy zakupie pakietu z adaptacją minimum lub adaptacją premiuim najpierw poprosimy Cię o wypełnienie krótkiego formularza. Potrzebujemy jak najwięcej danych o Twoim wnętrzu, żeby mieć pewność, że można wybrany przez Ciebie projekt zaadaptować do Twojego pomieszczenia. W ciągu do 3 roboczych dni otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (czas zatwierdzenia przez nas możliwości wykonania adaptacji może się przedłużyć w związku z przyczynami od nas niezależnymi, jak np. potrzeba poprawienia przez klienta rysunku z wymiarami. W takich sytuacjach kontaktujemy sie z klientem indywidualnie) i prośbą o wykonanie przelewu na numer konta podany w wiadomości. Po zaksięgowaniu wpłaty niezwłocznie przystąpimy do wykonania projektu, a Ty otrzymasz go w ciągu kolejnych do 8 dni roboczych w przypadku pakietu z adaptacją minimum, a w przypadku pakietu z adaptacją premium czas oczekiwania na projekt wynosi do 12 dni.

2. Jak długo czeka się na projekt gotowy?

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie projekt zostanie automatycznie przesłany na podany e-mail.

3. Jak długo czeka się na projekt adaptacji standard i adaptacji premium?

Po otrzymaniu od Ciebie wypełnionego formularza nasi projektanci mają 3 dni robocze na ocenę tego, czy wybrany przez Ciebie projekt można w całości zaadaptować do Twojego pomieszczenia. W ciągu tych 3 dni roboczych poinformujemy Cię o tym mailowo oraz poprosimy o dokonanie przelewu na konto podane w wiadomości (czas zatwierdzenia przez nas możliwości wykonania adaptacji może się przedłużyć w związku z przyczynami od nas niezależnymi, jak np. potrzeba poprawienia przez klienta rysunku z wymiarami. W takich sytuacjach kontaktujemy się z klientem indywidualnie). Od zaksięgowania wpłaty mamy 8 dni roboczych na odesłanie projektu w przypadku wyboru pakietu z adaptacją standard, natomiast w przypadku wyboru pakietu z adaptacją premium czas oczekiwania na projekt wynosi 12 dni roboczych.

4. Czy projekt dostępny jest w wersji papierowej czy tylko elektronicznej?

Projekty wysyłamy tylko w formie elektronicznej, co pozwala nam na wprowadzenie niższych cen pakietów. Plansze z zawartością przygotowane są do wydruku na formacie A4, a rysunki posiadają niezbędną skalę i wymiary.

5. Czy otrzymam fakturę VAT po dokonaniu zakupu?

Nie, nie jesteśmy podatnikami vat. Wystawiamy fakturę bez vat na życzenie klienta.

6. Czy mogę publikować kupiony projekt? 

Projekt sprzedawany jest tylko osobie kupującej i nie można rozpowszechniać sprzedawanego projektu. Dozwolone jest zapisywanie kopii zapasowych na płytach cd/dvd oraz drukowanie projektu na własny użytek. Zabronione jest robienie kopii zapasowych na serwisach oferujących przechowywanie i wymianę plików takich jak chomikuj.pl, rapidshare.com oraz innych o podobnym działaniu. Zabronione jest również publikowanie obrazków na różnego rodzaju stronach np. pinterest, homebook, facebook, ponieważ każdy projekt jest wynikiem naszej ciężkiej pracy.

7. Czy mogę sprzedać lub skopiować projekt innej osobie?

Projekt jest własnością tylko i wyłącznie osoby, która go kupiła na naszej stronie. Zabronione jest odsprzedawanie oraz udostępnianie zawartości projektu innym osobom.

8. Czym różnią się projekty gotowe/adaptacje od typowego projektu u architekta wnętrz?

Projekt u architekta wnętrz związany jest z personalizacją projektu, tzn. wiąże się to wielokrotną ilością spotkań z architektem, rozmowami nad wizją oraz inwentaryzacją pomieszczeń, czego efektem jest projekt wnętrza. Na naszej stronie sprzedajemy gotowe aranżacje, z których klient wybiera tę dopasowaną do swojego gustu. Nie ma tutaj miejsca na dowolną interpretacje architekta oraz na pomyłki związane z problemem komunikacji między klientem oraz architektem, ponieważ efekt wizualny można dostrzec na poglądowych wizualizacjach. Pozwala nam to na skrócenie czasu pracy nad projektem, czego efektem jest również niższa cena produktu. W zależności od pakietu można wybrać zawartość projektu, która nam odpowiada. Więcej w zakładce OFERTA/GOTOWA ARANŻACJA.

9. Co zawiera projekt?

Zawartość projektu zależy od wybranego pakietu, jednak w każdym pakiecie znajdują się rzuty układu funkcjonalnego pomieszczenia, kłady ścian, wizualizacje, zestawienia użytych mebli i materiałów oraz inne informacje, związane z konkretnym projektem. Więcej w zakładce OFERTA/GOTOWA ARANŻACJA.

10. Czy są możliwe niewielkie zmiany (np. wanna zamiast prysznica) w wybranej aranżacji?

Jakiekolwiek zmiany są możliwe jedynie w pakietach: ADAPTACJA STANDARD i ADAPTACJA PREMIUM. Przy wyborze jednego z tych pakietów zostaniesz poproszony o wypełnienie krótkiej ankiety, aby dostarczyć nam możliwie najwięcej danych dotyczących Twojego pomieszczenia. We wspomnianej ankiecie znajdują się odpowiednie miejsca, w których będziesz mógł poinformować nas o niewielkich zmianach, jakich chciałbyś dokonać w projekcie. Mogą one zostać uwzględnione w projekcie, w rzucie układu funkcjonalnego, w kładach. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wyboru pakietu adaptacji STANDARD nie zostaną uwzględnione w wizualizacjach, natomiast przy wyborze pakietu adaptacji PREMIUM już tak. 

11. Moje pomieszczenie różni się znacznie wymiarami od tego na stronie, czy można dowiedzieć się, czy da się dostosować wybraną adaptację przed płatnością?

Jeżeli nie masz pewności, czy pomieszczenie ma wymiary pozwalające na wykonanie adaptacji, po prostu wybierz projekt z adaptacją i wypełnij formularz zgłoszeniowy. Do formularzu dołącz zdjęcia pomieszczenia i rysunki z wymiarami (wykonane zgodnie z instrukcją w zakładce „jak mierzyć wnętrze" na naszej witrynie). Jest to całkowicie bezpłatne i nie wiąże Cię żadnym obowiązkiem zakupu. Nasi projektanci w ciągu 3 dni przeanalizują możliwości adaptacji i skontaktują się z Tobą.

12. Jak mogę skontaktować się z projektantem?

Do kontaktu z nami służy formularz kontaktowy na stronie. Możesz również napisać bezpośrednio na maila podanego na stronie. W sytuacji, gdy na swoje pytanie nie znajdujesz odpowiedzi na naszej stronie, zarówno w zakładce FAQ jak i w regulaminie, możesz się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem: 782 227 533 . Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-17:00.

13. Posiadam pojedyncze własne meble, które chciałbym zachować, czy można je uwzględnić?

Ze względu na to, że najprawdopodobniej nie dysponujemy rysunkami oraz modelami mebli, które posiadasz, nie jesteśmy w stanie uwzględnić ich w projekcie. Meble w projekcie będą możliwie najbardziej zbliżone do tego, co widać na wizualizacjach, co nie znaczy, że nie można ich zastąpić. Jeżeli uznasz, że mebel, który posiadasz, pasuje do wybranego wnętrza, to oczywiście (na swoją odpowiedzialność) możesz je wymienić w swoim wnętrzu.

14. Gdzie kupię wybrane meble oraz elementy wykończenia?

W każdym pakiecie podajemy konkretne meble wraz z adresami www do ogólnodostępnych sklepów lub stron producenta. Dodatkowo podajemy listę sklepów, w której można szukać na przykład tańszych zamienników. Lista zawiera również sklepy internetowe, które są dystrybutorami wielu firm, co umożliwia kupienie mebla za pomocą wysyłki bez konieczności wizyty w sklepie.

15. Czy jest możliwość zmierzenia mojego pomieszczenia przez projektanta?

Ze względu na to, że projekty sprzedawane są na terenie całego kraju, nie ma możliwości dojazdu i zmierzenia pomieszczenia przez projektanta. Na naszej stronie internetowej znajduje się zakładka JAK MIERZYĆ WNĘTRZE, w której szczegółowo wyjaśniamy, jak dobrze zwymiarować pomieszczenie. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt (fai.kontakt@gmail.com).

16. Jaką mam gwarancję poprawności przesłanego projektu?

Projekty przygotowywane są przez wykwalifikowanych projektantów z wykształceniem architektonicznym. Projekty zgodne są z przepisami i wymogami prawa budowlanego oraz z zasadami ergonomii. Rysunki sporządzone są na podstawie dostarczonych materiałów, dlatego tak istotna jest ich dokładność. Trzeba liczyć się z tym że niektóre elementy, np. ściany, mogą być nierówne, oraz że niektóre wymiary mogą zmienić się podczas remontu. Zalecamy dlatego etapowanie projektu i monitorowanie zmieniających się wymiarów np. meble do zabudowy należy zlecić na końcu po wykonaniu wnętrza i zmierzyć odległości ponownie. Należy również zachować te najważniejsze wymiary np. miejsce na brodzik, bo wynikowe wymiary mogą się nieznacznie różnić.

17. Nie mieszkam w Polsce czy mogę zlecić projekt?

Oczywiście! Projekty zostają przesłane drogą mailową. Dodatkowo projekty bazują na elementach wykończeniowych oraz meblach ze sklepów dostępnych w wielu krajach oraz mogą być również dystrybuowane przez zagraniczne sklepy internetowe, jeśli jakiegoś elementu nie będziesz w stanie dostać w swoim kraju, na pewno znajdziesz lokalne zamienniki.

18. Dlaczego przy projektach nie ma podanego kosztu zrealizowania tego projektu? 

Zdecydowaliśmy się nie podawać kosztu zrealizowania danego projektu, chociażby w zaokrągleniu, ponieważ uznaliśmy, że byłoby to wprowadzaniem w błąd naszych klientów. Na zakup naszego projektu może zdecydować się osoba z każdego rejonu zarówno naszego kraju, jak i świata. Różnica cen w zależności od położenia geograficznego jest bardzo duża i niemożliwa do przewidzenia. Dotyczy to zarówno materiałów budowlanych i wykończeniowych, sprzętów i mebli, dodatków, ale przede wszystkim niezwykle trudny, jeżeli nie niemożliwy, do oszacowania jest koszt ekipy remontowej. Niektórzy korzystają z pomocy wysoko ceniących się i wykwalifikowanych fachowców, inni z poleconej przez znajomych, tańszej ekipy budowlańców, a jeszcze inni wykonają ów remont przy pomocy szwagra. W związku z powyższym uznaliśmy, iż lepszym rozwiązaniem będzie niepodawanie ogólnego kosztu wykonania remontu. Jednakże w projekcie zawarliśmy informacje o wszystkich wykorzystanych elementach (linki do producentów lub sklepów), tak aby każdy miał świadomość wydatków, jakie będzie musiał ponieść w związku z zakupem wyposażenia wnętrza i materiałów remontowych. Dodatkowo wszystkie elementy naszego projektu można zamienić na tańsze zamienniki. Na przykład, kolorystykę farb podajemy z numerami NCS, które pozwalają na zakup farb z mieszalnika w tym samym kolorze, korzystając z produktów różnych producentów. Każdy klient po oszacowaniu swojego budżetu przeznaczonego na remont, zapozna się z cennikiem ekip remontowych na lokalnym rynku. Następnie będzie w stanie z pomocą naszej listy zakupowej określić, czy projekt zrealizuje w całości, czy będzie wymieniał poszczególne elementy na tańsze zamienniki.

19. Dlaczego odpowiedź na formularz zgłoszeniowy trwa do 3 dni?

Przeanalizowanie możliwości dopasowania wybranego wnętrza do przesłanych wymiarów wymaga z naszej strony wstępnego naszkicowania pomieszczenia i rozmieszczenia sprzętów. Często również  wiąże się z wysłaniem do Państwa ewentualnych zapytań w razie niejasności lub jakichś braków.

Czas zatwierdzenia przez nas możliwości wykonania adaptacji może się przedłużyć w związku z  przyczynami od nas niezależnymi, jak np. potrzeba poprawienia przez klienta rysunku z wymiarami.

20. Co jeśli nie działa link do sklepu, z podanym w projekcie produktem?

Zdarza się, że sklep zmienia adresy produktów i warto szukać w wyszukiwarce po nazwie produktu. Niektóre produkty dostępne są na wielu stronach u różnych dystrybutorów. Dlatego w przypadku, gdy link do produkty przestanie działać, lub szukając konkurencyjnej oferty, można po nazwie produktu, lub jego opisie znajdującym się w tabelce projektu, znaleźć go z pomocą wyszukiwarki www.google.com

Przez 6 miesięcy od zakupu projektu na naszej stronie, odpowiadamy za aktualność podanych w projekcie linków. Jeśli w tym okresie od kupna od nas projektu, któryś z linków podanych w projekcie przestał działać, prosimy o kontakt z naszymi projektantami. Najlepiej drogą mailową na adres podany w projekcie. W treści maila prosimy o podanie: numeru projektu, opis brakującego produktu (warto dodatkowo dodać podany w projekcie link), oraz załączyć potwierdzenie przelewu za projekt. Nasi projektanci skontaktują się z producentem/dystrybutorem i zaktualizują link do produktu, bądź w przypadku zaprzestania produkcji danego mebla przez producenta, zaproponują zamiennik pasujący do projektu.

21. Co oznacza komunikat brak produktu w magazynie?

Jeżeli na stronie widnieje taki komunikat oznacza to, że jesteśmy w trakcie aktualizowania projektu w związku ze znikającymi produktami w sklepach. Jeżeli jesteś zainteresowany tym projektem prosimy o odwiedzanie naszej strony w trochę późniejszym terminie. Staramy się aktualizować projekty jak najszybciej, najczęściej zajmuje nam to kilka dni. Możesz również zwrócić się do nas z zapytaniem przez formularz kontaktowy odnośnie przewidywanego czasu dostępności produktu. Będzie to dla nas informacja, aby jeszcze szybciej produkt był dla Państwa dostępny.

22. Dlaczego nie mogę załadować moich plików w formularzu / ile maksymalnie mb mogę załadować w formularzu?

Przy załączaniu plików graficznych do formularza (zdjęcia, rysunki) należy pamiętać o maksymalnej (łącznej!!!) wielkości plików 25 MB. W przypadku wgrania plików o większym rozmiarze nie ma możliwości przesłania do nas formularza. Wiąże się to ograniczeniami odbioru plików przez pocztę. Jeżeli nie wiesz jak zmniejszyć wielkość przesłanych plików przedstawiamy szybką instrukcję :

-najlepiej pliki zapisywać do formatu JPG (mogą one być nawet kilka razy mniejsze od innych formatów) – najłatwiej zrobić to otwierając zdjęcie/rysunek w programie Paint, kliknąć „zapisz jako” i wybrać na dole format jpg/jpeg;

-zmniejszenie wielkości pliku JPG – najłatwiej otworzyć plik w programie Paint, do góry w pasku kliknąć „zmień rozmiar” i w otwartym panelu zmniejszyć wartość procentową przy zachowaniu współczynnika proporcji;

-podczas skanowania rysunku można zmniejszyć rozdzielczość. Standardowy skan kartki A4 w rozdzielczości 150dpi z zapisem do formatu jpg powinien mieć wielkość około 1MB;

-nie zalecamy zapisywania skanów w formacie PDF ze względu na ich wielkość. W przypadku kiedy nie ma innej możliwości zalecamy przekonwertować plik za pomocą darmowej usługi online. Wystarczy w wyszukiwarce google wpisać „konwersja PDF na JPG online", wtedy powinno pojawić się kilka stron umożliwiających taką szybką konwersję.

Uwaga: pamiętaj, aby przesłane pliki były w jakości umożliwiającej nam odczytanie wszystkich informacji.

23. Jak wgrać pliki z pomiarami pomieszczenia w formularzu przy zakupie adaptacji?

W formularzu zakupu adaptacji jest możliwość wgrania tylko jednego pliku zmierzonego pomieszczenia. W tym celu należy wszystkie rysunki i zdjęcia spakować do jednego pliku w formacie zip lub rar. Aby spakować plik, należy użyć darmowego programu Winrar lub 7-zip.

Jeżeli nie masz zainstalowanego żadnego z tych programów, możesz pobrać darmową wersję Winrara ze strony https://www.winrar.pl/winrar/pobierz , następnie zainstalować go na komputerze.

Po zainstalowaniu programu wystarczy otworzyć folder z plikami, które chcesz wysłać, następnie zaznaczyć je, kliknąć prawym przyciskiem myszy na jeden z plików. Powinien pojawić się panel, w którym należy wybrać opcję „dodaj do archiwum". Po tej czynności otworzy się okno, w którym należy nazwać plik i zatwierdzić przyciskiem „ok". W tym samym folderze zostanie wygenerowany nowy plik w formacie rar., który można dołączyć do formularza zakupu projektu adaptacji.

24. Kupiłem projekt gotowy jakiś czas temu i link nie działa, dlaczego i co mogę zrobić?

Przesłany do Państwa link jest dostępny do pobrania przez 14 dni od dnia zakupu. Jeżeli z jakiegoś powodu nie udało Ci się pobrać zakupionego projektu w tym czasie prosimy o wysłanie wiadomości na nasz mail kontaktowy fai.kontakt@gmail.com wraz z potwierdzeniem przelewu oraz nazwą projektu.

25. Jakie opcje zakupu mam do wyboru?

Na naszej stronie oferujemy 3 główne produkty: projekt indywidualny, gotowa aranżacja i konsultacja online. Dodatkowo gotowe aranżacje można zakupić w 3 opcjach: projekt gotowy, adaptacja standard lub adaptacja premium. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce OFERTA.